Case OnniBus.com

Post Views: 57 Pikavuoroliikenteen näyttöratkaisut tehdään joko linja-auton omilla näytöillä tai Neonmedian näytöillä kulloistenkin tilaratkaisujen pohjalta. Onnibus.comin näytöt ovat Neonmedia asentamia, yläkerrassa on kaksi näyttöä ja alakerrassa yksi 22” vaakanäyttö.

Case Pohjolan Liikenne

Post Views: 45 Pohjolan Liikenne Oy:n Länsi-Uusimaan pikavuoroliikenteen autoissa näyttöjä hallinnoivalla  ajoneuvotietokoneella hoidetaan myös muita liikennöinnin tarpeita. Rahastuslaite ja kuljettajapääte saa 4G yhteyden ajoneuvotietokoneen kautta ja data kulkee laitteiden välillä

Case Linkki & Vilkku

Post Views: 41 Jyväskylän ja Kuopion paikallisliikenteessä on tyypillinen kahden tuplanäytön installaatio. Bussin etu- ja keskiosassa on tuplanäytöt, joissa vasemmanpuoleinen näyttää etenemisinformaatiota ja oikeanpuoleinen tiedotteita ja mainontaa. Etenemisinformaatio haetaan DigiTransitista

Case Nysse

Post Views: 37 Tampereen seudun paikallisliikenteessä on yhden tuplanäytön installaatio, joka on sijoitettu kolmannen penkkirivin kohdalle. Tuplanäytön vasemmanpuoleinen näyttää etenemisinformaatiota ja oikeanpuoleinen tiedotteita ja mainontaa. Etenemisinformaatio haetaan DigiTransitista auton lähtiessä

Case HSL

Post Views: 42 HSL:n runkolinjabusseissa on useampia etenemisinformaation ja mainosratkaisujen yhdistelmiä – autotyypin mukaan varioituna. Etenemisinformaatio on toteutettu kaksikielisesti ja informaatio esitetään 37” vaakanäytöllä. Näkymää kehitetään jatkuvasti, muun muassa kaupunkipyörien