Post Views: 3,712 Pikavuoroliikenteen näyttöratkaisut tehdään joko linja-auton omilla näytöillä tai Neonmedian näytöillä kulloistenkin tilaratkaisujen pohjalta. Onnibus.comin näytöt ovat Neonmedia asentamia, yläkerrassa on kaksi näyttöä ja alakerrassa yksi 22” vaakanäyttö.
![Case Pohjolan Liikenne](https://neonmedia.fi/wp-content/uploads/2021/10/pohjolan-liikenne-900x600.jpg)
Post Views: 3,846 Pohjolan Liikenne Oy:n Länsi-Uusimaan pikavuoroliikenteen autoissa näyttöjä hallinnoivalla ajoneuvotietokoneella hoidetaan myös muita liikennöinnin tarpeita. Rahastuslaite ja kuljettajapääte saa 4G yhteyden ajoneuvotietokoneen kautta ja data kulkee laitteiden välillä
![Case Linkki & Vilkku](https://neonmedia.fi/wp-content/uploads/2021/10/jyvaskyla-popcorn-scaled-900x600.jpeg)
Post Views: 3,843 Jyväskylän ja Kuopion paikallisliikenteessä on tyypillinen kahden tuplanäytön installaatio. Bussin etu- ja keskiosassa on tuplanäytöt, joissa vasemmanpuoleinen näyttää etenemisinformaatiota ja oikeanpuoleinen tiedotteita ja mainontaa. Etenemisinformaatio haetaan DigiTransitista
![Case Nysse](https://neonmedia.fi/wp-content/uploads/2021/10/bussinaytto-tampere-scaled-900x600.jpg)
Post Views: 3,691 Tampereen seudun paikallisliikenteessä on yhden tuplanäytön installaatio, joka on sijoitettu kolmannen penkkirivin kohdalle. Tuplanäytön vasemmanpuoleinen näyttää etenemisinformaatiota ja oikeanpuoleinen tiedotteita ja mainontaa. Etenemisinformaatio haetaan DigiTransitista auton lähtiessä
![Case HSL](https://neonmedia.fi/wp-content/uploads/2021/10/HSL-1-900x600.jpg)
Post Views: 4,082 HSL:n runkolinjabusseissa on useampia etenemisinformaation ja mainosratkaisujen yhdistelmiä – autotyypin mukaan varioituna. Etenemisinformaatio on toteutettu kaksikielisesti ja informaatio esitetään 37” vaakanäytöllä. Näkymää kehitetään jatkuvasti, muun muassa kaupunkipyörien